Reklam

Heyerde Aranan VE Bulunmayan Germany.Cfg +Dll İcini Ac bak Göreceksin.1 Dene GöR

Evet arkadaşlar Heryerde Aranan ve Bulunamayan Germany Cfg Bir Yabancı Forumda İsmi Degistirilmiş Halde Rstladım.Dosyayı saklamışlardı.Resim felan vardı içinde.Aslında linkte cfg yazıyordu.İndirdim actım resim felan cıktı cok sinirlendim Küfür Felan Ettim Yanlışlıkla Bir klasöre girdim ve bunu gördüm.Germany cfg yzıyordu denedm ve ne göreyim attıgım hslere ben bile şaşırıyorum çok uzattım konuya giriyorum.

#########Özellikler:############
+ Sessiz Defuse
+ Silent Walk (sessiz yürüyüş)
+ Aim %90larda. %100 demiyorum hayatta hiç kimse hiçbirşeye %100 diyemez.
+ fps 600-700lerde.
+ laq hiç yok.

+ Aim Dll si Var.
+ Kan AYarları En İyi Şekilde Yapılmış.
+ Duck ve Bunny Ayarları.

+ Cross Aim Kayıyor.
+ SetBurst Ayarları.
+ Her Sİlaha Özel Aim Ayarları.
+ Flash Süresi En Aza Düşürülmüş.

+ Hud Ayarları.
+ Ses ve Görüntü Ayarları.
+ Aim Bot.
+ Awp Çok Rahat Kullanılıyor.

+ Mause Ayarları Yapılmış.
+ Client Ayarları Yapılmış.


İÇİ BİLE ALMANCA

Ve Beklenen O Link:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder