Reklam

Ms.cfg Def Tabanlı Fps Makinesi Config[C4 Patladı]

Uzun Zamandır Cfg Kodlarıyla İlgileniyorum Bir Kaç Yarışmaya Katıldım Ve Eksikliklerimi Tamamladım Bir Aydır Bu Cfgyle İlgileniyorum Kodları Kestim Biçtim Ve Sonunda Bitirdim.

Aslında Fps Cfg Yapmayı Düşünüyordum Ama Tamamıyla Fpsye Kaçmak İstemedim(Görüntü Cok Bozuluyordu)Tam Bir Config Yaptım

Fps Bakımından Sıkıntı Cekipte Sekmem Artacak Diyenler Denesin Diyorum
Benim Berbat Pcde Bile Fps 99.9 Sabit Olduysa Düşünün Yani


Cfg Bir Hile Değildir Sadece Kolaylık Sağlar Yani Sonuçta Sizin Bileğinize Kalmış Bir Durum
Kötü Oynayanlar Konuyu Baltalamasın m84


Yinede Cfgdeki Eksikliklerimi Söyleyebilirsiniz (Söyleyebilirsiniz Dedik Diye Yerin Dibine Sokmayın)

Bu Cfgyi Kullandıktan Sonra Aşşağıdaki Resimleri Görünce Şaşırmayınız





http://www.sk-gaming.com/member/KiLL4eveR
SK-Gamingten İndirmeyi Bilmeyen Yoktur Heralde Configin Yanındaki Download'a Tıklayarak İndireceksiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder