Reklam

BobmarLey 2011 CFG Yok Böyle Bir Config Aim + No recoil + Headshot

Evet Arkadaşlar şimdiye kadar paylaştığım en iyi CFG Nerdeyse 2 Gündür Bunla uğraşıyordum en ideal kodları bulup araştırıp yazana kadar ivanım gevredi :D Şuana kadar Yaptığım en iyi aim + no recoil CFG süper kodlar araya getirdim ve inanılmaz bir CFG yaptım Headshot attığınızda Yüzünüzdeki gülümsemeyi bana ss olarak atın çok merak ediyorum :D tek kelimeyle mükemmel oldu şimdi iddaılıyım şimdi kendimi tanıtıyorum deneyin görün uzun lafın kısası. Radar Gibi Arkandayım dikkat et vurabilirim  ;) Çok özel kankamla yaptım No alias ile ortalığı kasıp kavurun İyi Şanslar.

CFG özelliklerini Bu sefer saymıyacam zaten king olmaya adaysınız daha ne diyim. :)
ÖNEMLİ NOT: Sakın Wallhack diye Sxe Ban yemeyin o kadarda belli etmeyin :D
LİNK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder