Reklam

@@@@@@ ~~ "J...v6 CFG İmpossible Power Client" ~~ @@@@@@

Merhaba.! Daha önce J cfgnin v4 ve v5 versiyonunu forumda paylaştım... 2 side çok fazla rağbet gördü.. Şu an sXe aliasları açtı ve muhteşem fikirlerle bu kodu kullandım

J v4 teki özellikler :


~"j" ye basınca NoRecoil aktif olur.
~Bazı aim kodlarına netten baktım, açıklarını düzelttim ve uyumlu kodlar ekleyip cfg'ye koydum...
~"0" a basınca silah elden uzaklaşmadan sallanma durur..!
~bıçak,bomba ve c4 sol elde; silahlar sağ eldedir..(değiştirmeyin pişman olursunuz çok güzel böyle...)
~"*" tuşu /reset yazar
~kişilik ayarlarını kendiniz girin, keyboard ayarlarını sakın ola resetlemeyin..


J.v5 teki  deki kodlar;

** J-light özelliği eklenmiştir.. Herhangi bir tuşa basmadan ekranın heryeri (tüneller bile) appaydınlık olmuştur  !!
** Duvar arkası kan, mermi izleri gözükmektedir..!!
** FPS 100 - 99.99 arası gidip gelmektedir !!!
** Ses ayarları yumuşatıldı... !!!
** Deagle çok özel bir hale getirildi..!!!
** Çok özel modem ayarları..!!!
** %100 no alias..!!!
** Hatsafada No-Recoil..
** sXe-Socl kırar geçer..!!!



J v6 İmpossible Power Client Özellikler..!!!


Şimdi baştan söyleyelim de... Fps 100 olunca oyun kasıyor düşürdüm 60ta en klasiği 60 kimse yakınmasın!


Özellikler!!


~~ Servera girip J tuşuna bastığımızda aliassız No recoil devreye girer +lookdown komutsuz !
~~ Servera girip L tuşuna bastığımızda aliaslı +lookdown'lu recoil devreye girer ve mermi sekmesi neredeyse 0 Olur !!

~~         Ben duyum ve tavsiyeler aldım cl_bob 0 olduğunda seri atış hızı azalıyor diye, Bende şunu düşündüm;
Şimdi Mouse1 +attack yerine +ateset yaptım. Ve Her ateş ettiğimizde cl_bob 0.01(deafult) oluyor ve seri atış hızı %20 civarında artıyıor. ateş etmeyi kestiğimizde ise cl_bob geri 0 a döner !!!!

~~ Lan game oynarken (sXe açık bile olsa) Önumuze flash düştüğünde Shift tuşuna basıp kör olmaktan Kurtuluyoruz !!!
~~ * Tuşu reset yazar..
~~ 0 tuşu Otomatik /reset yazar..
~~ MOUSE3 ile daha rahat konuşma
~~ Hata verdirmeyen alias kodları....




     Evet beyler İnşallah bu bomba cfg v4 ve v5 gibi rağbet görür... Ben bu cfg ile rahat oynuyorum süper frag kasıyorum oynayamayan gelip yakınmasın..


Keyboard ayarlarını değiştirin ama asla Use Deafults yapmayın!



King Olmak Göreceli Bir Kavramdır... Kimisi İçin İmkansız, Kimisi için 1 dakikalık şeydir.. Ama Asıl King Olan, Hayatını Bu Oyuna Adayanlardır..

İNDİRMEK İÇİN TIKLA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder