Reklam

Oyunyöneticisi'nde Çalışan Aimbot + Models %100 - (+Videolu Anlatım)

Merhabalar Arkadaşlar

Öncelikle ben bu aimbot'un diğer versiyonlarını da denedim ancak oyunyoneticisinde çalışmıyordu.

Ancak 1 tanesi var ki OYUNYONETİCİSİ serverlarında çalışıyor... Hemde Aim alıyor

Ancak bunun için MODELS Yüklemeniz gerek ...

ve Sizin için özel models dosyası hazırladım

Player/teror/teror.mdl HATASIYLA KARŞILAŞMIYORSUNUZ !!!!!!!

Arkadaşlar Öncelikle "Models" dosyasını "C:/Program Files/VALVE/cstrike" dizinine atınız...

Daha sonra Aimbot.exe yi çalıştırınız...

Ekran Ayarları OPENGL olsun...

Sxe Açınız.

Oyuna Giriniz...

Sonra Bir tane servere giriniz...

Aimbot Oyunyöneticisinde çalışmaktadır

Daha sonra Terorist veya C-Terorists takımlarından birine geçiniz...


Aimimiz aktif olacaktır...

BOL FRAGLI GÜNLER...
cfg-free.blogspot.com

CENAZE
İşte aimbot ayarları böyle olacak



VİDEOLU ANLATIM

Görüntü Kalitesi Pek iyi değildir... Anlayamayan Alttaki Dosyayı İNDİR Butonuna tıklasın...

Videolu ANLATIM : http://www.4shared.com/file/251175201/2ea59639/aim.html

Download

Dosya boyutu : 13 MB

http://hotfile.com/dl/35042246/2fc83ea/Aimbot__models.rar.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder