Reklam

veRsi0n v1 Sxe Sock Anti hacks Fucks Config

                                                                                                                              Yapımcı:veRsi0n
                                                                                                                                Cfg Adı:veRsi0n.cfg
                                                                                                                                Cfg boyutu:17,1 KB
                                                                                                                                Cfg sürümü:1
                                                                                                                           
Merhaba arkadaşlar ben Mert Özler Counter - Strike 1.6'daki ismim [GameMaster | veRsi0n [Y] tanıyanlar bilir ... Bir arkadaşım benim cfglerimi [Config] çok iyi bilir nasıl cfgler yaptığımı zorla bir seri çıkart dedi. Yapamam falan derken mecburen yaptık, ve manyak bir cfg çıktı. BULDOZER gibi tüm adamları eziyor yani cfg'le ban yememek mümkün değil.Fragdada belli zaten. Yani duvar tıklıyorum hs gidiyor bende şaştım arkadaşıma vermicektim ama zorla ver ver dedi onun için yaptım ***'a da onun sayesinde koydum arkadaşım sağolsun ... Parayla satmayı düşünüyordum hayır dedim .. Nedenini bilmiyorum canım istedi ... Size çok önemli bir not bakkaldan 3 tl yükletin slotluk alın öyle kullanın cfg yi ... Ses kasmıyorum ben ses ayarları super hoporlorle bile duyuluyor ..

Frag:

Efsane özellikler


(+) Cl_ Ayarları.
(+) GL_ Ayarları.
(+) SetBurst Ayarları.
(+) BurstSwitch Ayarları.
(+) No-Recoil Kodları.
(+) Ses Paketi.
(+) Sessiz Defuse "alt" tuşu ile.
(+) Hızlı AWP Kullanma (Mouse3 Tuşuyla)
(+) Bind Ayaları.
(+) Gölgeler Kapatıldı.Gereksiz Modeller Kapatıldı.
(+) FPS Sabit 101.
(+) Ping Düşürücü Kodlar Girildi.
(+) Socl Kırar Geçer.
(-)  Alıas yok.



Bu cfg'yi ilk kullandığımda yüz ifadem bunun gibi oldu :@ sonra frag kasınca  s14 ban yiyince   :S benden bu kadar karizmamı isterim  :)

Nesquik v3 ü beğendim caca güzel yapmışsın onaylarsanız sevinirim ... Nesquike rakip seri çıkartmak istiyorum zaten bu ara .. .

Link:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder