Reklam

Shield v1.0 cfg Sxe Socl Bomb + The Best FPS + Aimmer ~ © 2010-2011 [VİDEO]

Tek Kelimeyle Harika Bir cfg çıktı ortaya.Salih Kardeşime denettirdim beğenmedi iki gündür kodları yerine oturtmakla uğraştım aim verimini aldım + Video Çektim.Özelliklere Geçelim. ~

~>Sxe Socl Geçer.
~>Rate & Fps Ayarlarından en iyi verimi alacaksınız.
~>Alias Kod Kullanmadım Kirlilik yapıyor. :P
~>Clients Paketi Eklendi.#
~>Ses Paketi Eklendi.Ses Kasanlar İçin İdeal Kodlar.#
~>GL Ayarları ideal kodlardan oluşmuştur bende ortasını bulmaya çalıştım.#
~>Burst Switch & Setburst kodları Eklendi.#
~>Auto Buy Paketi Eklemedim İstemeyen Arkadaşlarımızda Olabiliyor.
~>Headshot Oranı hakkında bişi demeyeceğim deneyince göreceksiniz.
~>Jump&Duck Ayarları Bu Foruma Göre Biraz Farklı Bunny Yaptığınızda Farkı Hissedeceksiniz..!



RaR Pass :
Kod: [Seç]
forumqs.com

Sxe Socl:


The Best FPS:


Link:

Not:  [Kırık Link Yenilenmiştir.]  [R]affine[R]i~

Sıra Geldi Videomuza Hazırlayan = [R]affiner[R]i~

Video:

http://www.youtube.com/watch?v=oLJ3qVvEMLg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder