Reklam

Asosyal.CFG ----> Hs Oranı % 99 [Geri Kalan % 1 Size Kalmış] [AimLi]

6 senelik cs hayatımda birçok cfg denedim. Son zamanlarda bu cfg ile kasıyorum
ve çok iyi sonuçlar aldım. İlk cfg paylaşımım olacak ve olumlu cevaplar alırsam devamıda gelecek.
Bir cfg de ne varsa bunda daha fazlası var. Emin olun boşuna konuşmuyorum bu cfg ye alışınca
hs makinası olacaksınız. Özelliklere ve linke geçiyim.


Özellikler:

- Görüntü Ayarları en net ve kasmayacak şekilde ayarlanmıştır.

- Karanlık yerler aydınlatılmıştır.[Bembeyaz tünel]

- Oyunda kasma ve donma sorunları kaldırıldı[Bizzat denedim]

- Fps sorunu çözüldü. [100]

- Sekme oranı en az seviyeye düşürüldü. [Al keleşi tara]

- Omuz seviyesine gelen kurşunların hS oLasılığı %99 [Geri kalan %1 size kalmış]

- Sxe sürümlerinin hepsinde çalışmaktadır.

- Socl serverların hepsine girebilirsiniz.

- Deagle,Usp her mesafeden hs imkanı.

- Colt-Ak47 hs manyağı olacaksınız.

- Awp gövdeye nişan al kafaya gitsin.

- Kör olma süresi en kısa zamana düsürüldü.

- Ateş edince cross'un rengi değişiyor.

- Mause kontrol ayarları yapılmıştır.[Sensitivity ayarla ve hs atmaya başla]

- Rate ayarları en iyi şekilde ayarlanmıştır.

- Ping sorunu ortadan kaldırıldı. [15-30]

- Ses ayarları yapılmıştır. [Ct baseden t baseyi dinleyin]

- Zoom ayarları en iyi şekilde düzenlendi [Nokta kadar küçük]

- Bunny ve duck ayarlari ayarlandi [Tavşan gibi zıplayın]

- Aim komutları eklendi.


- Cfg % 99 Hs imkanı veriyor. Geri kalan %1 lik kısım size kalmış :)


- Cfg Boyutu : 175 kb

- Rar Pass : Forumqs.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder