Reklam

keTcupv8.cfg Yenilendi.Fraglı :).Gelin Gorun Deneyin King Olun.

Arkadaslar İlk Once Sizlerden Ozur Diliyorum.Bu Cfgyi 2.Paylasımım.İlkınde İci Bosmus Kucuk Bır Hata Oldu Kusura Bakmayın :).Hatamı Telafe Etmek Icın Tekrar Yayınlıyorum.Ayrıca Cfgyı Genislettim Spr Oldu Deneyince Gorucekseniz Zaten :).
Yine Ozelliklerle Baslayalım Bakalım
En İyi Rate Ayarları
Recoil Bayağı Artırıldı
%100 Hs Garantisi Veriyorum
GSAim Eklendi
Seri Awp Kullanımı
Ak47,Awp,Colt vb.Kral Olucaksınız
HeadShot Alias (Aliassız CFG Olmuyor ! ) .
Boyutu Küçük İşlevi Büyüük
Araştırma yaparak harika Görüntü Ayarları Eklendi
Müthiş ses paketi.İster İstemez Kinq Olucanız.
Görüntü ayarları en düşük sistemlerde bile kasmayacak şekilde ayarladım
Oyundaki kasma sorunları ortadan kaldırıldı
Fps 100 ile 80 arası 90 altı hıc olmadı Gozlemlerime Gore.Deneyin Goruceksınız Zaten
Veee en güzelide karanlık yerler aydınlatıldı
No Recoil sekme sorunu ortadan kaldırıldı.
Bıcak Sol Silah Sag Elde
Daha Cok Cok Ozellik Var Ama Bu Kadar Yeter.
Oyundan en dusuk Fraglar




Ve İste Link :)

İndirin,Deneyin ve Kinq Olun :) +rep okey12

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder