Reklam

' ▬[ClickBom]▬ DeLi v13 | En İyisi İçin Hazırmısınız ?




DeLi v13 Coder by BenLe100Lesh

Merhaba forumqs.com üyeleri,
türkiyenin en iyi ve güncel counter-strike forumunun, dünyada ün salmış bir config serisinin son versiyonu
 "DeLi v13" çıkmıştır.


Öncelikle bu seriden 2 cfg cıkarma şansım oldu ve bu seride'de çok başarılı bir dosya yarattım.
Ayrica burdan size bir mesaj vermek istiyorum, en iyi cfg yoktur ; en iyi coder vardır.
Bunu kısaca özetleyecek olursam, melih (caca) 'in bir konusundan küçük bir yer alıntı yaparak özetliyorum.

Alıntı
Caca taklit edilen bir cfg coder'dır ve rakibi yoktur çünkü 2 tanesi de forumqs.com forumlarındadır.
Bu alıntıyı yazmamda -ki asıl sebeb, benim yıllardır kimi taklit etmeye çalıştıgımın göstergesidir, konu coderlik olursa  gider onun elini öperim, şuana kadar  tanıdıgım en iyi config ustasi CaCa dır.



DeLi v13 Coder by BenLe100Lesh


 En İyisi İçin Elimden Geleni Yaptim, Sadece Ratelere Bağlı Kalarak Recoil Beklemedim, gl_,cl_,max_, Komutlarından Bir Çok Değer Degiştirip Recoili En Yüksek Seviyede Tutmayi Başardım !

• Sırada Fps Ve Ping Var, Fps Düşmesi Veya Pingin Yükselmesini Önlemek İçin Sadece Gerekli Komutları Ve Değerlerini Cfg'ye Ekledim, gl_ cscvar konsol komutlarında sadece 3 değer degişikliği ile Fps Düşüşünü Engelledim Ve Ping Degerini Sabit Kılmayi Başardım !

• Aim Orani Nedir Diye Düşündügünüzü Biliyorum, Aim İçin Çok Değerli Komutlar Ekledim Ama Recoil İle Bunu Daha Yüksek Bir Seviye'ye Getirmeyi Başardım !


Download


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder